  • 11. Data: 2008-05-18 13:50:55
    Temat: Re: Kto podpowie emerycie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0p4rk$n9o$1@mx1.internetia.pl Emeryt <o...@w...pl>
    pisze:

    > Jezeli jestes specjalista jezyka polskiego to zmien grupe ja proszeo
    > pomoc a nie o porade pisania wypracowania
    Mówiąc wprost - jemu chodzi o to, że tumanów (w szczególności aroganckich
    tumanów) się nie obsługuje.
    I ma rację.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-05-18 15:57:13
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    Nie wolno im dokonywać rewizji. W tym celu muszą wezwać policję.

    Tutaj masz uprawnienia pracowników ochrony:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19981440933

  • 13. Data: 2008-05-18 17:52:09
    Od: "Emeryt" <o...@w...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wolno im dokonywać rewizji. W tym celu muszą wezwać policję.
    >
    > Tutaj masz uprawnienia pracowników ochrony:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19981440933

    Serdecznie dziekuje za wlasciwe podejscie do mojej prosby.
    Pozdrawiam zycze duzo zdrowia i sukcesow w zyciu prywatnym i zawodowym.
    emeryt

  • 14. Data: 2008-05-18 18:32:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2008 13:39:46 +0200, Emeryt napisał(a):

    > Ja prosze o porade w sprawie a nie o twoje wywody pozostaw to sobie na
    > spotkania kolezenskie, lub na dyskusje akademickie.

    No dobrze - skoro nadal nie rozumiesz, że nie można konkretnie odpowiedzieć
    jeśli nie podasz szczegółów, to dam Ci poradę - choć na zakupy
    z opiekunem, bo sprawiasz wrażenie nierozgarniętego i widać prowokujesz
    ochronę do kontroli.

    Henry

  • 15. Data: 2008-05-18 18:32:42
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jezeli kos z grupowiczow moglby mi cos podpowiedziec w tym temacie
    > serdecznie dziekuje. Emeryt

    A o co chodzi ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 16. Data: 2008-05-18 19:42:23
    Od: "@(odwroc_przed_maupa).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@(odwroc_przed_maupa).wp.pl">

    Użytkownik Henry(k) napisał:

> [...]
    > jeśli nie podasz szczegółów, to dam Ci poradę - choć na zakupy
    > z opiekunem, bo sprawiasz wrażenie nierozgarniętego i widać prowokujesz

    chyba "chodź".
    sam przyznasz że to trochę inne słowo.
    przyganiał kocioł garnkowi?
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2008-05-18 23:08:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 11:37 Emeryt pięknie wystukał/a:
    > Zostałem zatrzymany przez ochrone Reala i podany rewizji osobistej odmowiono
    > kontaktu z policja Sad na moje odwolanie o umorzeniu postepowania przez
    > prokurature podtrzymal postanowienie twierdzac ze obsluga sklepu
    > postepowala zgodnie z prawem.
    >
    > Jezeli kos z grupowiczow moglby mi cos podpowiedziec w tym temacie
    > serdecznie dziekuje. Emeryt

    Widocznie coś kradłeś, ochrona to widziała i dlatego wzięli Cię na
    rewizję osobistą.

    --
    animka

  • 18. Data: 2008-05-18 23:09:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 11:37 Emeryt pięknie wystukał/a:

    W temacie j.w: emerytce, czy emerytowi?

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-05-18 23:12:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 20:32 Henry(k) pięknie wystukał/a:

    > choć na zakupy

    Te, kup sobie słownik ortograficzny.

    --
    animka

  • 20. Data: 2008-05-18 23:13:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 14:36 |<onrad pięknie wystukał/a:

    > "Zostałem zatrzymany przez ochrone Reala i podany. rewizji osobistej
    > odmowiono. "
    >
    > wiec w czym problem? ;)

    LOL

    --