  • 1. Data: 2008-05-17 19:31:27
    Temat: testament
    Od: "ewelina" <e...@o...eu>

    pare lat temu napisalam testament (akt notarialny), w jaki sposob mozna
    anulowac testament? nie chce go zmieniac lecz chce poprostu aby przestal
    istniec prawnie - niech po mojej smierci sami sie sadza w sadac - po co maja
    mowic ze ten dostal za malo a ten za duzo...
    z gory dzieki za odpowiedzi
    ewelka

  • 2. Data: 2008-05-17 19:37:20
    Temat: Re: testament
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    ewelina pisze:
    > pare lat temu napisalam testament (akt notarialny), w jaki sposob mozna
    > anulowac testament?

    napisać kolejny, w którym odwołasz poprzedni

    KG

  • 3. Data: 2008-05-17 20:15:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ewelina wrote:
> [...]
    > istniec prawnie - niech po mojej smierci sami sie sadza w sadac - po co maja
    > mowic ze ten dostal za malo a ten za duzo...

    tak samo samo jak napisalas ten.
    Zeby nie strzelić głupoty idź tak samo do notariusza.