  • 1. Data: 2008-05-18 09:37:00
    Temat: Kto podpowie emerycie
    Od: "Emeryt" <o...@w...pl>

    Zostałem zatrzymany przez ochrone Reala i podany rewizji osobistej odmowiono
    kontaktu z policja Sad na moje odwolanie o umorzeniu postepowania przez
    prokurature podtrzymal postanowienie twierdzac ze obsluga sklepu
    postepowala zgodnie z prawem.

    Jezeli kos z grupowiczow moglby mi cos podpowiedziec w tym temacie
    serdecznie dziekuje. Emeryt

  • 2. Data: 2008-05-18 10:41:55
    Temat: Re: Kto podpowie emerycie
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Emeryt pisze:
> [...]
    > postepowala zgodnie z prawem.
    >
    > Jezeli kos z grupowiczow moglby mi cos podpowiedziec w tym temacie

    najpierw napisz to wszystko ze znakami przestankowymi bo tekst jest
    niezrozumialy.

  • 3. Data: 2008-05-18 11:07:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2008 11:37:00 +0200, Emeryt napisał(a):

> [...]
    > kontaktu z policja Sad na moje odwolanie o umorzeniu postepowania przez
    > prokurature podtrzymal postanowienie twierdzac ze obsluga sklepu

    Źle zatytułowałeś wątek i piszesz nieczytelnie oraz niekonkretnie.
    Co to znaczy "zatrzymany" i "poddany rewizji"? Powalili na podłogę, skuli,
    zaciągnęli za nogi na zaplecze, rozebrali do naga i zrobili rektoskopię?

    Henry

  • 4. Data: 2008-05-18 11:39:46
    Od: "Emeryt" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1hwo0lhcmxt7l.1lg8ztuzge9id$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > zaciągnęli za nogi na zaplecze, rozebrali do naga i zrobili rektoskopię?

    Ja prosze o porade w sprawie a nie o twoje wywody pozostaw to sobie na
    spotkania kolezenskie, lub na dyskusje akademickie.

  • 5. Data: 2008-05-18 11:41:52
    Od: "Emeryt" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > najpierw napisz to wszystko ze znakami przestankowymi bo tekst jest
    > niezrozumialy.
    Jezeli jestes specjalista jezyka polskiego to zmien grupe ja proszeo pomoc a
    nie o porade pisania wypracowania

  • 6. Data: 2008-05-18 12:14:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Emeryt" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jak oczekujesz porady, to przedstaw stan faktyczny. Co się tam wydarzyło
    dokładnie i co jest w uzasadnieniu sądu.

  • 7. Data: 2008-05-18 12:32:13
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Emeryt" <> Ja prosze o porade w sprawie a nie o twoje wywody pozostaw to
    sobie na
    > spotkania kolezenskie, lub na dyskusje akademickie.
    Trzy razy nie dotarlo do ciebie, o co cie prosza. Wiec jesli tak bardzo
    chcesz porady, to prosze:

    Idz sie lecz !

    Andy

  • 8. Data: 2008-05-18 12:34:30
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Emeryt pisze:
    > Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Jezeli jestes specjalista jezyka polskiego to zmien grupe ja proszeo pomoc a
    > nie o porade pisania wypracowania

    Nie jestem specjalista od jez polskiego, ale tez ni grzyba nie kumam co
    chciales powiedziec.

    btw. kiedys dostalem od kumpla smsa: "bedziemy ogladac filmy i pic piwko
    wpadajcie o 21.30 idziemy potem na dyskoteke"
    Troche durna godzina na ogladanie filmow i zeby potem jeszcze gdzies
    isc, ale ok. Noc jest dluga. Umowilem sie z innym kumplem o 21.15 pod
    blokiem tego kumpla. Czekamy, czekamy. Jest 21.30, wiec idziemy.
    Otwiera ojciec kumpla zapraszajacego i mowi ze sie spoznilismy. Chwile
    temu adaś gdzies wyszedl.
    sms mial oczywiscie brzmiec:

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 9. Data: 2008-05-18 12:36:07
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Emeryt pisze:
> [...]
    > postepowala zgodnie z prawem.

    "Zostałem zatrzymany przez ochrone Reala i podany. rewizji osobistej

    wiec w czym problem? ;)

  • 10. Data: 2008-05-18 13:32:50
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > postepowania przez prokurature podtrzymal postanowienie twierdzac ze
    > obsluga sklepu postepowala zgodnie z prawem.

    Czy zrewidowany Ciebie siłą, czy też sam się zgodziłeś na rewizję? Co prawda
    można wszystko wyczytac mimo braku kropek i przecinków, ale za mało jest
    informacji. Opisz dokładniej całe zdarzenie.

    Pozdrawiam Przemek