  • Data: 2005-03-15 23:03:34
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d17mom$ivh$1@inews.gazeta.pl...

    > liczniki sa w piwnicy, ja mam elektryczny piekarnik, pozdrawiam,
    > zycze milego dnia

    Firma kurierska, darmowe lody - cokolwiek. Najlepiej chrząkać, gość nie
    zrozumie i otworzy - :-) Czy Ty nie masz większych problemów?

    Wszystko zależy od tego, po co się idzie. Najlepiej iść do mieszkania od
    razu z kluczami, a więc zatrzymać kogoś poza lokalem. Ale w bzdurnych
    sprawach nikt nie będzie takich ceregieli robił. Zwłaszcza, jak idzie się po
    dokumentację firmy (spali ją?), czy zgoła telewizor (wyrzuci?). Jak ktoś się
    zajmuje paserką, to albo jest ostrożny, albo masę tego w domu. Nie wie, po
    co idą policjanci, więc wyrzucać wszystkiego nie będzie.

    Obstawienie okien bywa stosowane, zwłaszcza jak się idzie w celu zatrzymania
    kogoś.