    From: felicja <c...@r...ca>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    <d0k2kn$7dm$1@atlantis.news.tpi.pl> <d0k8m4$c05$1@inews.gazeta.pl>
    <d0ke41$loh$3@nemesis.news.tpi.pl> <d0kebp$dn9$1@inews.gazeta.pl>
    <d0kq7e$f7k$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0n5e8$3bs$1@inews.gazeta.pl>
    <d0o6uv$41$1@atlantis.news.tpi.pl> <d0p6vc$s71$1@inews.gazeta.pl>
    <d0qrut$dd6$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0rrsf$9m$1@inews.gazeta.pl>
    <d0t9e4$11g$1@inews.gazeta.pl> <d0ujhl$k09$1@inews.gazeta.pl>
    <d0uvu9$8eb$1@inews.gazeta.pl> <d0v4le$qc2$1@inews.gazeta.pl>
    <d0v9k0$h0g$1@inews.gazeta.pl> <d0vfeb$atp$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vgv0$gm4$1@inews.gazeta.pl> <d0vl42$35f$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vmha$8g5$1@inews.gazeta.pl> <d0vnkj$cjk$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vri1$qnh$1@inews.gazeta.pl> <G04Zd.2919$u76.216@trndny08>
    <d12ju7$jk3$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Mon, 14 Mar 2005 00:10:45 GMT

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "felicja" <c...@r...ca> napisał w wiadomości

    > zabawa.
    >
    > A po co ma do tego swojego szefa dzwonić?

    Ze ma problem. W ostatecznosci moze porozmawiac z moim owczarkiem alzackim.

    > Nie, jedynie uwzględniono jakieś wyjatkowe sytuacje, które w zasadzie
    > normalnie nie mają miejsca, a przynajmniej nie powinny.

    I tutaj jest pies pogrzebany, czyli pole do naduzyc. A tego byc nie moze
    z zalozenia.

    > Bo uzyskanie nakazu przeszukania od prokuratora trwa czasem kilka dni. bo
    > nie ma prokuratora, bo akta są gdzieś, bo akta są w wyższej instancji w
    > związku z zażaleniem, bo ... . A przeszukanie trzeba zrobić teraz. może nie
    > w tej chwili, ale jednak nie za dwa tygodnie.

    Paluszek i glowka to szkolna wymowka. Nie moj problem, ze prokurator ma
    kolomyje u siebie w biurze. Ja place podatki codzien na niego i on ma
    obowiazek miec porzadek. Jego nieporzadek, jego "strata".

    Co to znaczy "trzeba"? Chcesz gwalcic moj mir domowy dla glupiego radia
    za 100 zlotych?