    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Date: Tue, 8 Mar 2005 15:03:48 +0100

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd2r83k.rv9.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Też mnie to zastanowiło. Z jedną uwagą, policjanci wcale nie muszą być
    > w środku, mogą stać na korytarzu, ale zapewne najczęściej drzwi
    > są już wtedy otwarte, no choćby po to, żeby ten nakaz obejrzeć:)
    > Więc o wywalaniu futryn mowy raczej nie ma, najwyżej wepchną się d
    > o środka korzystając z uchylonych drzwi.

    Kto na korytarzu nakaz pokazuje. Jeszcze by się okazało, że mieszkanie się
    pomyliło. najpierw się legitymuje delikwenta, by się nie okazało, że to
    sąsiad, który na chwilę przyszedł po cukier i właśnie wychodzi. A
    legitymowanie, to się już raczej za drzwiami robi, bo przecież gość po domu
    z dowodem w zębach nie chodzi. Po za tym, to jaki normalny człowiek będzie
    ryzykował bijatykę z policjantami, której wygrać raczej szansy nie ma, a
    jedynie kłopotów sobie może narobić.