  • 1. Data: 2004-06-08 07:24:08
    Temat: Kto jest włascicielem dekodera?
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Toczy się dyskusja nad hipotetyczną sytuacja na pl.rec telewizja, z powodu
    niejasności pragnę tutaj zasięgnąć opinii.
    Zakładam:
    Klient podpisał umowę z Cyfrą, dostał dekoder płacił abo po czym postanowł
    zakończyć przygodę z tą firmą. Nie oddał jednak dekodera do czego był
    zobowiązany. W związku z tym Cyfra domaga się zapłacenia kary za nieoddanie
    dekodera. Klient płaci tą karę.
    Kto w tym momencie jest właścicielem dekodera?
    Pozdrawiam.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2004-06-08 07:49:20
    Temat: Re: Kto jest włascicielem dekodera?
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Marek Wolski napisał:

> [...]
    > dekodera. Klient płaci tą karę.
    > Kto w tym momencie jest właścicielem dekodera?

    Klient bo zapłacił za ten dekoder
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 3. Data: 2004-06-08 08:04:24
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > Klient bo zapłacił za ten dekoder

    Też tak myślę ale są osoby które twierdzą, że ta opłata jest za nieoddanie a
    nie za dekoder i w tym przypadku dekoder jest w dalszym ciągu własnością
    Cyfry. Dla mnie jest to nielogiczne ale nie wszystko co logiczne musi być
    prawem.
    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-06-08 08:35:23
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > Kto w tym momencie jest właścicielem dekodera?

    to chyba zalezy za co tak naprawde zaplacil klient... jesli to tylko kara to
    dekoder dalej nie jest jego wlasnoscia...
    to tak jakbys mial u kogos dlug i po zaplaceniu karnych odsetek liczyl na
    umorzenie dlugu...

  • 5. Data: 2004-06-08 09:12:22
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Marek Wolski wyskrobał(a):
> [...]
    > nieoddanie dekodera. Klient płaci tą karę.
    > Kto w tym momencie jest właścicielem dekodera?

    A co jest napisane w umowie? Tam powinno być wyjaśnione jaki jest status
    dekodera.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 6. Data: 2004-06-08 16:21:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wolski" <u...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ca3pkq$bqm$1@news.onet.pl...

    Z tego co ja sobie przypominam, to w chwili zawierania umowy wnosiłem
    kaucje za dekoder. Było to chyba 300 zł. Więc jak go nie oddam, to mogą
    sobie wziąć kaucję, a dekoder jest mój. Z tym, że te umowy się chyba w
    czasie zmieniały. Trzeba by było odnieść się do konkretnej umowy.

  • 7. Data: 2004-06-09 13:42:56
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    obowiazuje Cie konkretna Twoja umowa to ze sie zmienialy Cie nie obchodzi bo
    dotyczyly tych co podpisywali pozniej .... mogla sie zmienic tylko stawka
    itp.. ale mozliwosc takie zmany tez musi byc w pierwotnej umowie

  • 8. Data: 2004-06-09 17:13:27
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nie, to ja wiem. Ale nie wiem, jaką umowę podpisał pytający. A z tego co
    wiem te umowy się zmieniały w czasie i dla tego uznałem, że powinien
    sprawdzić posiadaną przez siebie umowę.