  • 1. Data: 2004-06-08 07:28:39
    Temat: pomocy - szukam prawnika w Poznaniu
    Od: " Wojtek" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Pilnie poszukuję prawnika w Poznaniu do reprezentowania mnie przed Sądem
    Pracy.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-06-08 21:36:19
    Temat: Re: pomocy - szukam prawnika w Poznaniu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Wojtek" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pilnie poszukuję prawnika w Poznaniu do reprezentowania mnie przed Sądem
    > Pracy.

    Prawnicy praktykujący zaglądają tu sporadycznie. Prawdopodobieństwo, że
    znajdzie się akurat z Poznania jest znikome. Tak więc ja bym na Twoim
    miejscu szukał w książce telefonicznej lub Panoramie Firm.