  • 11. Data: 2008-07-15 09:04:08
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartosz napisał(a):

    > Wobec tego uprzejmie proszę o sprawdzenie poczty i niezwłoczną
    > odpowiedź.

    Musisz wyslac taki list na grupe ;P bo Admin prywatnych listow nie czyta
    ;PPP W tytule postu napisz [for admin] ;PPP

    PANSP

    j.

  • 12. Data: 2008-07-15 09:25:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 11:04:08 +0200, januszek napisał(a):

    > Musisz wyslac taki list na grupe ;P bo Admin prywatnych listow nie czyta
    > ;PPP W tytule postu napisz [for admin] ;PPP

    Tak, tak! Ja też upraszam!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-07-15 09:28:29
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy? [Admin OSTRZEGA]
    Od: "WASZAnsa" <W...@W...pl>

    Ostrzegam,
    Wobec osub które podważają moją funkcję admina weszcznę kroki prawne.

    Admin

  • 14. Data: 2008-07-15 10:18:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Co jest grane, kto siem podemnie podrzywa? Tó jest tylko jeden admin, ja!

    A tam, adminem di tutti admini jest Tomek Surmacz.
    Jako właściciel hierarchii .pl chyba się kwalifikuje ;)
    Wyżej nie można :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2008-07-15 10:26:13
    Temat: [OT]Re: Kto jest adminem tej grupy? [Admin OSTRZEGA]
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Maddy wrote:

    > A tam, adminem di tutti admini jest Tomek Surmacz.
    > Jako właściciel  hierarchii .pl chyba się kwalifikuje ;)
    > Wyżej nie można :)

    Swoją drogą, czy można być właścicielem hierarchii pl.*? Czy przypadkiem
    bardziej nie należy pisać że jest nie wiem ... dysponentem, ma wyłaczne
    prawo czy coś w tym stylu?

    p. m.

  • 16. Data: 2008-07-15 10:28:28
    Temat: Re: [OT]Re: Kto jest adminem tej grupy? [Admin OSTRZEGA]
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    mvoicem pisze:

    > Swoją drogą, czy można być właścicielem hierarchii pl.*? Czy przypadkiem
    > bardziej nie należy pisać że jest nie wiem ... dysponentem, ma wyłaczne
    > prawo czy coś w tym stylu?

    Posiadaczem?
    A konkretnie w tym wypadku współposiadaczem. :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2008-07-15 10:37:34
    Od: "WASZAnsa" <W...@W...pl>

    Surmacz to ja inoco pisze pod pseudo

    Admin

  • 18. Data: 2008-07-15 11:33:20
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    > A tam, adminem di tutti admini jest Tomek Surmacz.
    > Jako właściciel hierarchii .pl chyba się kwalifikuje ;)
    > Wyżej nie można :)
    >
    > Maddy

    Tylko że ta "władza" bierze się z *gotowości* administratorów news
    serwerów do honorowania "control messages" (zakładanie, kasowanie
    grup) podpisanych jego kluczem elektronicznym. Ta gotowość najczęściej
    wynikaja z "lenistwa" - braku chęci do zmieniania czegoś na co mało kto
    się skarży. "*Masowe* skargi" *mogłyby* to zmienić *bardzo szybko*.

    Ta władza podstawy *prawne* ma "niepewne" a my przecież
    rozmawiamy na pl.soc.prawo ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wiosłami i żaglami.

  • 19. Data: 2008-07-15 16:13:30
    Od: Marian <m...@a...pl>

    WASZAnsa wrote:

    > Ostrzegam,
    > Wobec osub które podważają moją funkcję admina weszcznę kroki prawne.

    eee?

    :)

    Adminie, wez ten post i go ukryj ;|)

  • 20. Data: 2008-07-15 16:15:19
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Agent 0700 wrote:

    > A od września ja :-)

    ej, a czy mja moglbym byc od 27 wrzesnia od 16:47 przez 3 dni i 17 minut
    admninem?

    Zalezy mi bardzo!

    Bo czekam wtedy na bardzo wazny post tutaj!

    Da sie?