    From: "asia" <l...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Fri, 10 May 2002 11:37:14 +0200

    Alez ja sie nie uchylam od placenia, nie moge jedynie wyplacic odprawy
    jednorazowo. Mysle, ze jest to mozliwe na przestrzeni 3 miesiecy czyli w
    trzech ratach. Ale podjelam probe wyplat raz w tygodniu, w miare dostepnych
    srodkow, tak by jak najszybciej pieniedze docieraly do pracownika. Doliczam
    do tego ustawowe odsetki. Pracownica (byla) jednak zada calosci od razu. To
    co, mam nie zaplacic ZUS czy moze podatku?