  • Data: 2016-05-11 10:51:10
    Temat: Re: Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:ngrr77$jsm$1@node2.news.atman.pl...
    > No dzisiaj to mnie trafiło: jaśnie prezesunio właśnie proponuje, aby poseł
    wykluczony z klubu tracił mandat poselski.
    > To ja jeszcze proponuję utratę mandatu za niespanie na wycieraczce prezesunia i za
    niewyprowadzanie kota
    > prezesunia, tudzież za niedonoszenie żwirku.

    Jak zwykle lemingi niczego nie rozumieją. To im wytłumaczę: jeśli poseł jest
    wykluczony z klubu, to za jakieś
    działanie/poglądy rażąco odstające od programu/poglądów partii, do której należy. W
    oczach wyborcy takiego
    posła (który w wyborach głosuje poniekąd na partię z którą się utożsamia
    kandydat-poseł) jest on spalony, bo
    przestał wypełniać oczekiwania wyborcy i działać na szkodę partii, więc należy mu się
    wypad z partii.
    Inaczej mówiąc: jeśli głosuję na posła, to oczekuję, że będzie działał zgodnie z
    linią programową partii X, ale
    gdy zaczął świrować, albo co gorsza kolaborować z inną partią o poglądach skrajnie
    innych niż macierzysta
    partia, to ja nie życzę sobie, aby taki poseł nadal sprawował funkcję posła, bo on
    nie spełnia mojej woli jako
    wyborcy. Proste nie?

    --
    Pzdr.