  • Data: 2016-05-11 11:42:41
    Temat: Re: Kto bedzie góra: wyborcy czy PiS-da?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/11/2016 05:52 PM, Marek wrote:

    > Inaczej mówiąc: jeśli głosuję na posła, to oczekuję, że będzie działał
    > zgodnie z linią programową partii X, ale
    > gdy zaczął świrować, albo co gorsza kolaborować z inną partią o
    > poglądach skrajnie innych niż macierzysta
    > partia, to ja nie życzę sobie, aby taki poseł nadal sprawował funkcję
    > posła, bo on nie spełnia mojej woli jako
    > jego wyborcy. Proste nie?

    W roku 2011 Ziobro już raz został wyrzucony z PiS m.in. za wypowiedzi o
    konieczności demokratyzacji PiS oraz otwarcia się partii na inne
    środowiska. Jak rozumiem, demokracja już wtedy nie była zgodna z linią
    programową PiS.

    Inni wykluczeni z PiS (za malwersacje finansowe dotyczące rozliczeń ich
    podróży służbowych) dostali na otarcie łez wysokie stanowiska w spółkach
    państwowych.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com