  • Data: 2017-08-21 15:43:45
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-21 o 15:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wybacz, ale nie mam czasu odbierać dzieci ze szkoły, iść z nimi do domu i zaraz
    znów wychodzić na religię, tam czekać (bo wracać się nie opłaci czasow) i znów wracać
    już po ciemku -

    Wybacz, ale to, że ty nie masz czasu, nijak nie wynika, że religia
    powinna być w szkole.

    > od tego jest jedna szkoła, żeby cała nauka była w jednym miejscu.

    Słusznie.
    Religia to nie nauka, więc co robi w szkole?

    > Z dzieciństwa mam do dziaj traumę nauki religi przez bardzo dużą właśnie odległość
    do kościoła i dużo po drodze ulic o wielkim natężeniu ruchu (świateł wówczas było
    znacznie mniej) - nie dość, że wieczorem włóczyło się już nogami ze zmęczenia, to
    było niebezpiecznie.

    A to był jakiś przymus chodzenia na religię?

    > Za chwilę ktoś wymyśli, że do nauki polskiego powinny być jedne szkoły, do nauki
    matematyki drugie, a WF-u trzecie.

    Na etapie podstawowym nie ma takiej potrzeby. A na wyższych uczelniach
    tak właśnie jest jak piszesz (mniej więcej... :)).
    Do nauki polskiego, matematyki, w-fu jest szkoła.
    Do nauki religii jest kościół.

    Pozdrawiam
    Piotr