    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Date: Thu, 9 Dec 2010 10:40:53 +0100

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > WIesz, biorę abonament w super promocji na 2 lata i nigdy nie włączam
    > telefonu. Ależ jestem zdziwiony, że każą mi płacić "za jakieś rozmowy,
    > znaczy się tzw abonament (jak się później okaże) " jak ja nie
    > rozmawiałem...

    Ohohoo. Kiedyś pomyłkowo zaniżyłem kwotę wpłaty o 10zł by po przed upływem
    miesiąca doświadczyć wyłączenia usługi. Myślałem nawet by do sądu podać za
    realne straty, ale ... czy ja mam na to czas ???

    > Nie jest dla ciebie naruszeniem zdrowego rozsądku - zapisać się na coś
    > płatnego i nie dziwić się, że nie "przychodzi nic do płacenia" ?
    >
    > Dajmy na to taki pobieraczek ;) , natychmiast wzywa do zapłaty - i pacz
    > pan jaki lament, jakie tam skulwiele siedzą, że ważą się miesiąc po
    > terminie płatności żądać zapłaty ;)

    Po prostu znaleźli sposób na zarabianie pieniędzy na usługach, które zwykle
    darmowe są.

> [...]
    > - organ ścigania
    >
    > W PL odpowiedź jaka mi się nasuwa to : na tyle, ile jest to możliwe.
    >
    > 2 rzecz. Mam kilkadziesiąt zamkniętych (spłaconych) umów kredytowych za
    > sobą. Nie przeszkadzają mi w mieszkaniu na półce 3 segregatory, w których
    > mam umowę (dowód zawarcia umowy) i dokument od wierzyciela, że umowa
    > została przeze mnie zrealizowana w całości (dokument w którym potwierdzają
    > spłatę).
    >
    > Wiesz, nie wezmę miliona sztuk kredytów, więc w tych 3 segregatorach
    > zmieści się spokojnie (po ryzie papieru na sztukę) dokumentacji na około 1

    Ale jakich kredytów ? Chyba nie zdajesz sobie sprawy z mnogości umów jakie
    zawierasz przy okazji życia. Tego nie da się ogarnąć !!!