  • Data: 2010-12-09 09:46:48
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > W dniu 2010-12-08 19:16, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Numeru zastrzeżonego nie zafiltrujesz.
    >
    > Ar ju siur? :>
    > U mnie można zablokować: ostatnie połączenia, z kontaktów, ręcznie
    > wpisany,
    > prywatne numery i nieznane numery

    Odnalazłam w "głębszych" ustawieniach mojego nowego telefonu:
    "Odrzucanie połączeń"-> Nieznanych. Zadzwoniłam potem na komórkę z
    telefonu, który ma ustawione niepokazywanie numeru i na komórce pokazał
    się komunikat, że numer nieznany i połączenie odrzucone.
    Nie wiem jak to będzie jakby dzwonił ktoś z moich znajomych czy rodziny
    jeśli jest u mnie wpisany w kontaktach, a ma zastrzeżony numer. Chyba
    telefon nie powinien odrzucić takiego połączenia?
    --
    ROTFL