  • Data: 2010-12-09 12:30:37
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A o przywróceniu terminu słyszał ?

    a jak nie przywrócą ? To nie jest obligatoryjne.

    A jak powód dostarczył nieaktualny adres pozwanego ? Pozwany dowiaduje się
    gdy znika mu kasa z konta. Przywrócenie terminu CI nie przysługuje bo pozew
    niegdy nie został doręczony (mogę Ci zeskanować). Doręczenie wyroku też Ci
    nie przysługuje bo pozostaje w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Jedyne
    co Ci przysługuje to wznowienie. A tu decyzja jest bardzo często negatywna.
    Przeszedłem ostatnio całą taką procedurę wykorzystując wszystkie możliwe
    środki.

    Icek