  • 1. Data: 2006-08-26 20:37:47
    Temat: Krecenie licznika
    Od: "JM" <j...@k...com.pl>

    Witam,
    Ponieważ widze że na grupie nikt nie jest zaiteresowany tematem ,
    a nawet olewa temat .... Tzn akceptuje kręcenie licznika -
    jeśli ktoś nie wie o co chodzi to jest skrót myślowy.......................

    Do Domina - kika dni temu próbowałem przedstwawić podobny problem na
    grupie-
    ale otrzymałem odpowiedż że jestem starym naiwnym który daje się
    nabrać......
    Normą jest być złodziejem i złodzieii popierac a niejaki "Tomek ośmielił
    mi żwrócić uwagę
    że poraz drugi zawracam dupę na ten sam temat >>>>>>>
    We Francji lub gdzieś w UE można z miejsca dostać za taki numer 2 lata lub
    50 tys EURO
    a w Polsce złodziej mi mówi że jestem naiwny bo uwierzyłem we wskazania
    licznika.

  • 2. Data: 2006-08-26 21:17:57
    Temat: Re: Krecenie licznika
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "JM" <j...@k...com.pl> wrote in message
    > Ponieważ widze że na grupie nikt nie jest zaiteresowany tematem ,
    > a nawet olewa temat .... Tzn akceptuje kręcenie licznika -
    > jeśli ktoś nie wie o co chodzi to jest skrót
    > myślowy.......................
    A zgadnij czemu?

> [...]
    > mi żwrócić uwagę
    > że poraz drugi zawracam dupę na ten sam temat >>>>>>>
    Kolego... ja przynajmniej nie kłamię... Napisałem "Witam ponownie"... a
    zwrócił Ci uwagę ktoś inny (Kolega Przemek, a nazwisko sobie znajdź bo się
    nawet ładnie podpisał). Jeśli równie uważnie kupujesz auta co czytasz newsy
    to będziesz miał więcej przykrych niespodzianek w komisach samochodowych. I
    nie popieram złodziei ale śmieszny jesteś z tym co piszesz. 5 letnie dziecko
    mojej sąsiadki nie dałoby się tak nabrać, a potem jeszcze pyszczyć. Przyjmij
    do wiadomości że wg polskiego prawa kręcenie licznika jest legalne.
    Nielegalne jest tylko zatajenie faktu jego przekręcenia. Czy ja powiedziałem
    że mi się to podoba? Że jestem "za"? NIE, więc nie wmawiaj mi KŁAMCO jeden
    że tak zrobiłem. Chciałbym móc kupić auto wierząc we wskazania licznika, ale
    w tym kraju jest to obecnie niemożliwe. Rozumiesz to człowieku czy dalej
    będziesz się na innych wyżywał za własną głupotę?

> [...]
    > 50 tys EURO
    > a w Polsce złodziej mi mówi że jestem naiwny bo uwierzyłem we wskazania
    Kogo nazywasz złodziejem? Wiesz że to znieważenie? Posuwasz się Kolego za
    daleko. Nikt Ci nie przyznaje racji i nie odpisuje bo JEJ NIE MASZ!!! A to
    że nie masz racji nie jest moją winą.
    Prowadzisz firmę? Odżałuj 20-50 pln na wizytę u radcy prawnego i zobacz co
    Ci powie. A wiesz co Ci powie? Że masz rację, że tak powinno być... Ale póki
    co tak nie jest i nie będzie. A na koniec doda że jest to sprawa na 99,99%
    przegrana.

    PS przy następnym liście nazywającym mnie złodziejem przekażę tę sprawę
    odpowiednio dalej.

    Bez pozdrowień
    Tomek

  • 3. Data: 2006-08-26 22:09:03
    Od: "zenecki" <z...@z...pl>

    Tak jestes burakiem cukrowym i twoje miejsce jest na polu z innymi buckami.

  • 4. Data: 2006-08-27 01:37:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Brzydze sie odpowiedziami w twoim stylu. Kolejny sympatyk zlodziejstwa i
    adorator cwaniactwa. Plwam szczodrze w twa niecna strone. A paszol ty won we
    wszelkie wpeezdoo, ktore byle bucwinie slina na ozor przyniesie we
    wscieklicy. Polaczek, psiakrew twa niezbyt mac. Tfu!

    bez pozdrowien, w dodatku ze maley lytery.

    Tiger

  • 5. Data: 2006-08-27 07:00:54
    Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>

    Użytkownik "zenecki" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jestes burakiem cukrowym i twoje miejsce jest na polu z innymi
    > buckami.

    Spadaj na pl.soc.polityka.Tam znajdziesz więcej osób na właściwym dla ciebie
    poziomie.A to tylko jedna grupa wyżej w czytkiku (przynajmniej u mnie), więc
    masz całkiem blisko ;-)

    DJ

  • 6. Data: 2006-08-27 09:14:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tiger napisał(a) :

    > Brzydze sie odpowiedziami w twoim stylu. Kolejny sympatyk zlodziejstwa i
    > adorator cwaniactwa.

    Więcej jest takich stosujących złodziejską solidarność w tym
    kraju. Niestety. Na jednej grupie psychol RoMan Mancośtam. nawet
    mnie wciągnął na czarną listę w Allegro i spłonkował, jak
    zacząłem o pewnych grupach sprzedawców mówić, że ich zachowanie
    jest wysoce podejrzane i może być oznaką oszustwa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!

  • 7. Data: 2006-08-27 11:47:09
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    JM napisał(a):
> [...]
    > 50 tys EURO
    > a w Polsce złodziej mi mówi że jestem naiwny bo uwierzyłem we wskazania

    Chyba masz inny problem niz przekrecony licznik...

    Swoja droga nikt nie mowil ze akceptuje przekrecanie licznika, jednak
    jesli ktos kupuje samochod kilkuletni, wydaje na to raczej dosc duze
    pieniadze, a nie dopelnia podstawowych czynnosci aby sie upewnic czy
    samochod jest zeczywiscie w takim stanie jakim opisuje go sprzedawca to
    juz jest jego problem. Pozniejsze znajdowanie winnych dla swojej
    naiwnosci (choc z drugiej strony chcialbym dozyc chwili, gdy moglbym
    dokonac takowego zakupu bez podejrzeń i sprawdzania wszystkiego, po
    prostu zawierzając sprzedającemu) jest imho nie na miejscu.
    Jest kilka czynnikow ktore wplywaja na decyzje o zakupie samochodu
    ktorych trzymam sie zawsze a i tak zdazaly sie wpadki, jednak nie az
    takie. Samochod dostawczy kilkuletni z przebiegiem jak roczny (pewno
    jeszcze bialy ;) )powinien wzbudzic podejżenia każdego kto kupował choć
    raz używany samochod.
    Inna sprawa, ze tak na prawde to nie wiesz i nie dowiesz się, w ktorym
    momencie ten licznik zostal cofniety (pomijam juz fakt, ze mogly byc
    wymienione w samochodzie zegary z roznych powodow i wtedy licznik nie
    musi byc z identycznym przebiegiem jak oryginalny) czy w kraju juz w
    komisie, czy przez posrednika ktory samochod sciagnal do kraju, czy moze
    juz poprzedni wlasciciel aby podniesc wartosc samochodu go cofnal.
    A wykazanie komukolwiek ze to zrobil, byloby szalenie trudne...

    pozdrawiam,
    Przemek O.