  • 1. Data: 2006-08-26 13:20:41
    Temat: Doubezpiecznie auta, uzupełnienie sumy AC
    Od: "Tomek Zawadzki" <d...@w...pl>

    Witam,

    Auto jest z 1998r. wzięte na kredyt. Ubezpieczenie AC i OC wykupione od
    19.05.2006 do 18.05.2007 w PZU (suma ubezpiecznia AC 15,600 zł).

    Była kolizja - sprawca uciekł. W warsztacie dowiedziałem się że naprawa
    będzie kosztowała ok. 6 tys. zł.
    Bank w którym mam kredyt ma cesje umowy AC i jest w niej informacja iż w
    przypadku zmniejszenia sumy ubezpieczenia z powodu wypłaty odszkodowania
    należy uzupełnić sumę.
    I teraz pytanie ile będzie kosztowało uzupełnienie sumy AC z kwoty 9,600
    zł (po skorzystaniu z AC) do kwoty pierwotnej 15,600zł

    Proszę pilnie o pomoc bo nie wiem czy mi się opłaca robić to z AC

    ps. znalazłem na stronach PZU coś takiego:
    "17. Każde wypłacone odszkodowanie zmniejsza sumę ubezpieczenia.
    Uzupełnienie sumy ubezpieczenia w trakcie trwania umowy ubezpieczenia
    następuje na wniosek Ubezpieczającego jednocześnie z opłaceniem, ustalonej z
    PZU S.A., dodatkowej składki liczonej za okres od daty wypłacenia
    odszkodowania do końca okresu ubezpieczenia określonego w polisie."

    --
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-08-28 21:19:53
    Temat: Re: Doubezpiecznie auta, uzupełnienie sumy AC
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Tomek Zawadzki wrote:
> [...]

    > PZU S.A., dodatkowej składki liczonej za okres od daty wypłacenia
    > odszkodowania do końca okresu ubezpieczenia określonego w polisie."

    No to czegoś jeszcze nie rozumiesz? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\