  • 1. Data: 2006-08-26 14:01:52
    Temat: odsetki od dlugu
    Od: "-" <d...@g...pl>

    witam.
    wyczytalem na tej grupie kiedys, ze nie musze splacac odsetek, jedynie sam
    dlug -czy to prawda, i co to znaczy?

  • 2. Data: 2006-08-26 15:16:14
    Temat: Re: odsetki od dlugu
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam.
    > wyczytalem na tej grupie kiedys, ze nie musze splacac odsetek, jedynie sam
    > dlug -czy to prawda, i co to znaczy?

    w sytuacji gdy nie spozniasz sie z zaplata swiadczenia glownego i w umowie
    nie sa przeidziane zadne odetki to jest to prawda.

  • 3. Data: 2006-08-26 15:47:22
    Od: "-" <d...@g...pl>

    > w sytuacji gdy nie spozniasz sie z zaplata swiadczenia glownego i w umowie
    > nie sa przeidziane zadne odetki to jest to prawda.

    mam termin, ale przed nim chce rozlozenia na raty. czy od momentu rozlozenia
    na raty nie beda naliczane odsetki - badz jesli beda to moge je "olac"? - o
    to mi chodzi

  • 4. Data: 2006-08-26 19:32:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > mam termin, ale przed nim chce rozlozenia na raty. czy od momentu rozlozenia
    > na raty nie beda naliczane odsetki - badz jesli beda to moge je "olac"? - o to
    > mi chodzi
    Nie jest to prawda, chyba że zawrzesz z wierzycielem taką umowę.