    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Krecenie licznika
    Date: Sat, 26 Aug 2006 23:17:57 +0200

    "JM" <j...@k...com.pl> wrote in message
    news:ecqber$1isk$1@alfa.ceti.pl...
    > Ponieważ widze że na grupie nikt nie jest zaiteresowany tematem ,
    > a nawet olewa temat .... Tzn akceptuje kręcenie licznika -
    > jeśli ktoś nie wie o co chodzi to jest skrót
    > myślowy.......................
    A zgadnij czemu?

    > Do Domina - kika dni temu próbowałem przedstwawić podobny problem na
    > grupie-
    > ale otrzymałem odpowiedż że jestem starym naiwnym który daje się
    > nabrać......
    > Normą jest być złodziejem i złodzieii popierac a niejaki "Tomek ośmielił
    > mi żwrócić uwagę
    > że poraz drugi zawracam dupę na ten sam temat >>>>>>>
    Kolego... ja przynajmniej nie kłamię... Napisałem "Witam ponownie"... a
    zwrócił Ci uwagę ktoś inny (Kolega Przemek, a nazwisko sobie znajdź bo się
    nawet ładnie podpisał). Jeśli równie uważnie kupujesz auta co czytasz newsy
    to będziesz miał więcej przykrych niespodzianek w komisach samochodowych. I
    nie popieram złodziei ale śmieszny jesteś z tym co piszesz. 5 letnie dziecko
    mojej sąsiadki nie dałoby się tak nabrać, a potem jeszcze pyszczyć. Przyjmij
    do wiadomości że wg polskiego prawa kręcenie licznika jest legalne.
    Nielegalne jest tylko zatajenie faktu jego przekręcenia. Czy ja powiedziałem
    że mi się to podoba? Że jestem "za"? NIE, więc nie wmawiaj mi KŁAMCO jeden
    że tak zrobiłem. Chciałbym móc kupić auto wierząc we wskazania licznika, ale
    w tym kraju jest to obecnie niemożliwe. Rozumiesz to człowieku czy dalej
    będziesz się na innych wyżywał za własną głupotę?

    > We Francji lub gdzieś w UE można z miejsca dostać za taki numer 2 lata lub
    > 50 tys EURO
    > a w Polsce złodziej mi mówi że jestem naiwny bo uwierzyłem we wskazania
    > licznika.
    Kogo nazywasz złodziejem? Wiesz że to znieważenie? Posuwasz się Kolego za
    daleko. Nikt Ci nie przyznaje racji i nie odpisuje bo JEJ NIE MASZ!!! A to
    że nie masz racji nie jest moją winą.
    Prowadzisz firmę? Odżałuj 20-50 pln na wizytę u radcy prawnego i zobacz co
    Ci powie. A wiesz co Ci powie? Że masz rację, że tak powinno być... Ale póki
    co tak nie jest i nie będzie. A na koniec doda że jest to sprawa na 99,99%
    przegrana.

    PS przy następnym liście nazywającym mnie złodziejem przekażę tę sprawę
    odpowiednio dalej.

    Bez pozdrowień
    Tomek