  • 11. Data: 2005-03-06 22:52:00
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Długów - jak tam zgłosić klienta?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 6 Mar 2005 14:35:41 +0100, użyszkodnik Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał:

    > a jakie to ma znaczenie? od formularza uzalezniasz skuteczność? :DD

    wiesz, niektorzy sa tacy naiwni ze wierza w magiczną moc rejestrów
    dłużników na których juz znajduje się połowa Polaków i które stają się
    coraz mniej wiarygodne

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2005-03-07 07:09:13
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 6 mar o godzinie 23:52, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > wiesz, niektorzy sa tacy naiwni ze wierza w magiczną moc rejestrów
    > dłużników na których juz znajduje się połowa Polaków i które stają się
    > coraz mniej wiarygodne

    hihih - spróbuj 'wziąść' kredyt z banku będą w rejestrze.
    Nie mówię tutaj bynajmniej o takich instytucjach parabankowych jak różnej
    maści prowidenty ;)

    --
    Herbi
    07-03-2005 08:09:11

  • 13. Data: 2005-03-07 07:44:49
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > czy można w takim wypadku
    > chociaż zgłosić klienta do Krajowego Rejestru Długów?? Jeśli tak to na jakich
    > warunkach??

    Zajrzyj na
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.soc.prawo&tid=7447263&aid=33677740

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2005-03-07 08:51:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 7 Mar 2005 08:09:13 +0100, użyszkodnik Herbi <x...@a...pl>
    napisał:

    > hihih - spróbuj 'wziąść' kredyt z banku będą w rejestrze.
    > Nie mówię tutaj bynajmniej o takich instytucjach parabankowych jak różnej
    > maści prowidenty ;)

    a to tylko lepiej dla wpisanego

  • 15. Data: 2005-03-07 10:23:21
    Temat: Re: Krajowy Rejestr D?ug?w - jak tam zg?osi? klienta?