eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa? › Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa?
    From: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
    Subject: Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod.
    pop. przestępstwa?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 30 Nov 2013 06:21:50 +0100

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 10:58:12 +0100, XJL napisał(a):

    > Były to fragmenty kodu klienckiego, więc tak samo jak ta osoba mogła go
    > skopiować, tak samo ja mogłem to zweryfikować. Kod był identyczny lub
    > zmieniony w drobnych szczegółach, nagłówki z autorem i prawami
    > autorskimi zostały usunięte.

    Mnie interesuje jedna sprawa:
    na ile sposobów można napisać program wykonujący konkretną czynność np.
    pobieranie danych z bazy i wyświetlanie wyników ?
    Jeśli sposoby w danym języku programowania są tylko dwa to Ci którzy
    napisali to po raz pierwszy mają ścigać wszystkich kolejnych programistów,
    że kopiują ich rozwiązania ??

    Przecież takich powielonych fragmentów kodów są dziesiątki milionów.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.