eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa? › Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa?
  • Data: 2013-11-30 19:58:34
    Temat: Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa?
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-27 10:58, XJL pisze:
    > Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje
    > cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

    Jezeli to JS z publicznie udostępnioniej przez Ciebie strony www to te
    przepisy KK nie maja zastosowania - przeciez uzyskał ten program za
    Twoją zgodą. To, że eksploatował go niezgodnie z Twoim życzeniem to już
    kwestia PA, a tu sprawa jest słaba - raczej policja czy prokuratura sie
    tego nie podejmą. Pozostaje KC i odpwiedzialnosc deliktowa.

    --
    @foe_pl