eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa? › Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa?
  • Data: 2013-11-30 10:28:15
    Temat: Re: Kradzież oprogramowania - czy mogę opublikować zawiadomienie o pod. pop. przestępstwa?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie interesuje jedna sprawa:
    > na ile sposobów można napisać program wykonujący konkretną czynność np.
    > pobieranie danych z bazy i wyświetlanie wyników ?
    Na "dziesiątki milionów". Wystarczy, że deklaracja zmiennych będzie np.
    zamiast zmienna_a - zmienna_b.
    Na podstawie tych powielających się nazw zmiennych programista stwierdza, że
    to jego kod lub nie.
    Inna sprawa, że program nie składa się jedynie z jednej linii kodu.
    Na tej samej zasadzie działa oprogramowanie do wykrywania plagiatów na
    uczelniach.
    Pozdrawiam.
    WOJO