  • 81. Data: 2005-02-18 10:41:59
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cv4g83$num$1@news.onet.pl...
    > Pisalem o panstwie prawa...
    > Slowa o polsce ani zadnym innym kraju nie bylo ...
    > Wiadomo ze do idealu sie nie dochodzi...
    > ... jakiekolwiek inne interpretacje tego problemu sa sciemnianiem
    > W sady polskie nikt nie wiezy...
    > ...choc ten przyoadek jest tak prosty.. mysle ze nie bedzie problemow..
    > nalezy sie nowy komp

    :)
    Sprawiedliwie należy się tej Pani, ale znając polskie realia z życiowych
    doświadczeń pewnie nie dostanie nowego.
    Obym się mylił w tym przypadku.

  • 82. Data: 2005-02-18 11:34:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak w laptopie podłączy go pani sobie jako inny dysk, żeby odzyskać dane?
    > W laptopie czy komputerze o innej konfiguracji są problemy z uruchomieniem
    > Windows XP po przełożeniu dysku z innego komputera. Poradzi sobie Pani
    > sama?
    > Próbowała Pani kiedyś włożyć dysk z innego komputera i uruchomić z tego
    > dysku Windows XP?

    a ty probowales??
    bo podobno w kompach zbytnio kumaty nie jestes
    poza tym mowa do tej pory byla tylko o danych z komputera a nie o mirrorze
    dysku
    wiec nie widze problemu

  • 83. Data: 2005-02-18 11:54:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2005 10:06:31 +0100, Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    [...]

    > Wreszcie coś z sensem napisał.

    ... czego nie mogę o Tobie powiedzieć.
    Naucz się poprawnie cytować, trollu.

    Nie pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 84. Data: 2005-02-18 12:00:48
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > a ty probowales??

    jasne.

    > bo podobno w kompach zbytnio kumaty nie jestes

    Podbno ma pan długie wąsy na plecach, ale przykrywa pan koszulą i nie widać.

    > poza tym mowa do tej pory byla tylko o danych z komputera a nie o mirrorze
    > dysku

    Rozumiem. Jeżeli ta pani sobie potrafi podłączyć drugi dysk i przegrać dane
    też nie widzę problemu, ale sprawiedliwie by było gdyby wgrali te dane tej
    pani na dysk w laptopie, który odkupią. Jeżeli to pożądny serwis powinni
    wymieniać dysk w laptopie, czy w komputerze i wgrać z powrotem dane na dysk
    z systemem. Chyba ta pani ma licencję i oryginalną płytkę z Windowsami?
    Powinno być w komplecie gdy kupowała notebook. Pracowałem też kiedyś w
    charakterze serwisanta komputerów i zapewne nie wypuścilibyśmy pani z
    dyskiem w ręce i danymi na lód w taki sposób.

    Co gdyby trafili na osobę, która nie potrafi przegrać danych z dysku PC na
    laptopa, bo na przykład nie ma w domu stacjonarnego komputera. Powinno to
    być wliczone w koszt tego typu kompleksowej usługi. Wiem, że odzyskiwanie
    danych kosztuje bardzo dużo.

    Dali jej dysk i nie martwią się dalej czy ona sobie umie te dane z tego
    dysku przegrać czy nie. Bardzo źle świadczy to o tej firmie. Proszę podać
    nazwę tej firmy, będę omijał w przyszłości z daleka, bo ich dewizą jest jak
    widać:
    "masz dysk z danymi, ale nie masz komputera więc radź sobie frajerze"

  • 85. Data: 2005-02-18 12:04:20
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Jeżeli to pożądny serwis

    Nie mylić z porządnym ;)

  • 86. Data: 2005-02-18 12:06:58
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > ... czego nie mogę o Tobie powiedzieć.
    > Naucz się poprawnie cytować, trollu.
    >
    > Nie pozdrawiam,

    Przejąłem się jak szczekaniem psa sąsiada panie trollu.

  • 87. Data: 2005-02-18 12:25:04
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv4bkt$5fm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Mój ojciec od ponad roku nie ma odpowiedzi w sprawie oszukania go przez
    > kredyty argentyńskie na 800 zł. Ani zwrotu pieniędzy ani ukarania sprawcy.

    W przypadku kredytów argentyńskich to są sobie sami winni ci co je
    brali. "bezmyślni nie przetrwają".

    > Jedyny człowiek który właściwie rozliczył kredyty argentyńskie w Katowicach
    > trafił do więzienia. W sumie i tak postrzelił nie tych co trzeba.

    Dobrze zrobił - oszustów na szubienice. A ci co tam pracowali tez nie
    są świeci.

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 88. Data: 2005-02-18 12:38:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Eksmitujący powinien zapewnić ciężarnej kobiecie lokal zastępczy i pomóc w
    > przeprowadzce.
    > Wyrzucanie ciężarnej kobiety na bruk jest przestępstwem.
    > Proszę zadać sobie mądre warte pana pytanie.

    ale nie wlascicile kamienicy do ktoregio sie nielegalnie wprowadzila, tylko
    miasto.

    P.

  • 89. Data: 2005-02-18 12:42:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo to jest grupa pl.soc.prawo. Tu się dyskutuje o zasadach, w jaki sposób
    > ustalić kwotę odszkodowania (szkoda rzeczywista + utracone korzyści),

    i bledne porady Pan udzielil, a gdy wytlumaczono Panu ze laptopy tak ne
    tanieja wowczas
    padlo stwierdzenie ze w takim razie NTG.

    P.

  • 90. Data: 2005-02-18 12:59:07
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale nie wlascicile kamienicy do ktoregio sie nielegalnie wprowadzila,
    > tylko
    > miasto.
    > P.

    Ktokolwiek, więc jeżeli chce ją wyeksmitować właściciel, to powinien zgłosić
    to do Urzędu Miasta, aby znaleźli jej lokal zastępczy i nie powinien mieć
    prawa wyrzucić jej dopóki ona takiego lokalu zastępczego nie dostanie. W
    sumie sprowadzi się to do tego, że właściciel kamienicy będzie musiał
    załatwić jej ten lokal zastępczy. Wyrzucenie ciężarnej kobiety na bruk jest
    przestępstwem.