  • 71. Data: 2005-02-18 09:18:36
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał:

    > Od dawna piszę tu, że to prawo trzeba zmienić tak, aby było sprawiedliwe.

    A pan poda definicje slowa sprawiedliwe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 72. Data: 2005-02-18 09:32:09
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A pan poda definicje slowa sprawiedliwe.

    Jeżeli pan nie wie co to sprawiedliwość i uważa siebie za prawnika to może
    powinien pan wrócić na tatowe i dalej prowadzić gospodarstwo rolne.
    Jeżeli pan wie, to po co mnie pan pyta?
    Jeżeli pan nie jest prawnikiem to i tak nie będzie pan miał wpływu na zmiany
    w polskim prawie, więc po co mam panu tłumaczyć co to jest sprawiedliwość.
    Swoją drogą powinien pan to wiedzieć.

  • 73. Data: 2005-02-18 09:51:00
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > Jeżeli pan nie wie co to sprawiedliwość i uważa siebie za prawnika to może

    No cóż, Pan też jakoś nie umie powiedzieć co to sprawiedliwość. Ale jest
    stara rzymska paremia oddająca istotę sprawy: Iustitia est constans et
    perpetua voluntas ius suum cuique tribuendi.

    M.

  • 74. Data: 2005-02-18 09:56:41
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > To po co pan w ogóle zabiera głos w tej sprawie, kpiąc sobie ze mnie,
    > podczas gdy sam pan ma coś nie tak z pańską logiką.

    Bo to jest grupa pl.soc.prawo. Tu się dyskutuje o zasadach, w jaki sposób
    ustalić kwotę odszkodowania (szkoda rzeczywista + utracone korzyści),
    konkretna kwota to już dalsza sprawa. Nikt z Państwa i tak nie jest w stanie
    jej podać nie znając szczególowej specyfikacji sprzętowej.
    Nie kpię z Pana, ale jeśli odnosi Pan takie wrażenie, proszę się zastanowić
    nad tym z czego może ono wynikać.

    M.

  • 75. Data: 2005-02-18 09:57:51
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > a jaki jest zwiazek
    > ukradziono uzywany a poniewaz jest komus potrzebny jakikolwiek to chyba
    > nei
    > bedzie sobie szukal uzywanego tylko kupi jak czlowiek nowy ;)
    > to chyba normalne
    > na prawie was myslenia nie ucza ?

    Nikt nie broni kupić nowego, ale odszkodowanie się należy za to, co zginęło,
    a zginął używany.

    M.

  • 76. Data: 2005-02-18 10:08:34
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

> [...]

    > w polskim prawie, więc po co mam panu tłumaczyć co to jest sprawiedliwość.

    Bardzo ladnie, tyle ze nie na temat. Nadal nie dostalem odpowiedzi na
    zadane pytanie, wiec w jakim celu pan doktor produkuje kolejne kilobajty
    zbednego textu?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 77. Data: 2005-02-18 10:26:06
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A pan myśli, że sąd przyzna rację tej kobiecie?
    > Szczerze w to wątpię.

    A TO CZEMU ???
    sklep nie ma nic na swoja obrone
    tu nie ma zadnych watpliwosci

  • 78. Data: 2005-02-18 10:33:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ma pan zapewne na myśli kraj inny niż Polska.

    Pisalem o panstwie prawa...
    Slowa o polsce ani zadnym innym kraju nie bylo ...
    Wiadomo ze do idealu sie nie dochodzi...
    ... jakiekolwiek inne interpretacje tego problemu sa sciemnianiem
    W sady polskie nikt nie wiezy...
    ...choc ten przyoadek jest tak prosty.. mysle ze nie bedzie problemow..
    nalezy sie nowy komp

  • 79. Data: 2005-02-18 10:34:08
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Nikt nie broni kupić nowego, ale odszkodowanie się należy za to, co
    zginęło,
    > a zginął używany.

    a uzywanego nie da sie kupic, nie da sie kupic uzywanego w podobnych
    paramaterach i jakosci wiec nalezy sie nowy

  • 80. Data: 2005-02-18 10:36:18
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > A TO CZEMU ???
    > sklep nie ma nic na swoja obrone
    > tu nie ma zadnych watpliwosci

    "Pożyjemy, zobaczymy" jak to mówią. Mam nadzieję Pani "maciejka" powiadomi
    nas o dalszych losach sprawy. Byłbym pozytywnie zaskoczony gdyby miał pan
    rację i gdyby ta pani w końcu dostała równowartość nowego notebooka, lub
    sprawnego, używanego notebooka o podobnych parametrach, do czego
    przyczyniłby się sąd, policja czy prokuratura. Są to w moim odczuciu w
    większości przypadków instytucje służące nękaniu obywateli tego kraju, a nie
    pomocy faktycznie poszkodowanym.