  • Data: 2008-07-17 22:27:59
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:

    > gdy oferuje się usługi w odległym kraju. W mojej ocenie roszczenie pytającego
    > jest zasadne, ale powinno być kierowane do brytyjskiej firmy, która nie
    > wywiązała sie z umowy.

    Przecież to nie on z nimi umowę zawierał.
    Co najwyżej roszczenie zwrotne może mieć polski operator - zakładając,
    że *ma* umowę z nimi (wtedy nie ma mowy o przestępstwie!) a nie
    że sprzedawał gruszki na wierzbie (bo to już oszustwo).
    Popatrz na to tak: jest różnica, czy kupujesz w kiosku bilet na
    autobus komunikacji miejskiej lub wyjazd w biurze podróży.
    W tym pierwszym przypadku idziesz do przewoźnika - kupiłeś JEGO
    bilet!
    A w tym drugim co, będziesz szukał przewoźnika po świecie, czy
    będziesz miał pretensje do biura?

    pzdr, Gotfryd