eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny › Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
  • Data: 2008-07-17 22:34:54
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0807180024490.1412@quad...
    > On Thu, 17 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:
    >
    >> gdy oferuje się usługi w odległym kraju. W mojej ocenie roszczenie
    >> pytającego jest zasadne, ale powinno być kierowane do brytyjskiej firmy,
    >> która nie wywiązała sie z umowy.
    >
    > Przecież to nie on z nimi umowę zawierał.
    > Co najwyżej roszczenie zwrotne może mieć polski operator - zakładając,
    > że *ma* umowę z nimi (wtedy nie ma mowy o przestępstwie!) a nie
    > że sprzedawał gruszki na wierzbie (bo to już oszustwo).

    Nie! Trzymajmy sie faktów. Ustalono, że w ogóle świadczenie było możliwie,
    tylko na jakimś tam ograniczonym obszarze akurat nie działało.

    > Popatrz na to tak: jest różnica, czy kupujesz w kiosku bilet na
    > autobus komunikacji miejskiej lub wyjazd w biurze podróży.
    > W tym pierwszym przypadku idziesz do przewoźnika - kupiłeś JEGO
    > bilet!
    > A w tym drugim co, będziesz szukał przewoźnika po świecie, czy
    > będziesz miał pretensje do biura?

    To zależy o co. Bo o to, ze takiego autobusu nie ma, to oczywiście
    pretensje do biura. Ale jak się autobus zepsuje i nie dojadę na czas, to
    już raczej do przewoźnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1