  • Data: 2008-07-18 07:05:39
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > O tym nie pomyslałem. Gdyby PALY posiadał wiedzę na ten temat, to
    > faktycznie zmieniało by to postać rzeczy.
    Nie wiem czy PLAY mógł to wiedzieć, ale sprzedając usługę powinien
    monitorować
    rynek. To tak jakbym sprzedał komuś bilet do kina na film, a kino było
    w remoncie - nie z mojej winy!.
    Ja na pewno nie miałem szans się dowiedzieć czy
    tam działa usługa, skoro PLAY podaje na swojej stronie że działa,
    to chyba mi jako klientowi PLAY powionno to wystarczyć.

    zbyszek