  • Data: 2022-02-01 23:09:41
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2022 o 22:53, n...@o...pl pisze:

    > Ja stwierdziłem całkowicie odwrotną korelację, chociaż nie znam nikogo
    > popierającego przymus ;))

    W sumie ja popieram. Albo przynajmniej do grudnia popierałem. Teraz to
    mam mieszane uczucia - popierałbym dla grup ryzyka, bo jednak zmniejsza
    szansę hospitalizacji i ciężkiego przebiegu, tylko mam dylemat czy
    należy dzielić ludzi na grupy pod względem przymusu, więc w ramach
    kompromisu poparłbym przymus dla wszyskich. Ale moje zdanie jest bez
    większego znaczenia, bo rząd nie popiera przymusu. Natomiast popiera
    dyskryminację ze względu na to czy wziąłeś _dobrowolne_ szczepienie, a
    tego z kolei nie popieram ja;)

    > Po pierwsze to drugie w życiu by nie przeszło, a po drugie i tak te ofermy
    > życiowe mogą łazić i zarażać.

    No ale zaszczepieni... tak samo łażą i zarażają (w zasadzie zakażają)
    IMHO nawet bardziej bo mają fałszywe przekonanie o tym, ze są
    bezpieczniejsi i władza ich w tym przekonaniu wspiera. I dla mnie tu
    jest logiczny zonk. O tym właśnie mówię.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.