  • Data: 2022-02-03 10:56:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2022 o 10:39, Olin napisał:

    > Istnieją dane, jaki procent zaszczepionych i nieszczepionych chodzi bez
    > masek i zaraża?
    > Twierdzisz, że szczepieni bardziej beztroscy, ale na jakiej podstawie, poza
    > własnym przekonaniem?

    czyli Shrek chciał złagodzić przekaz, że ilość pozytywnych testów
    ponadreprezentatywna wśród zaszczepionych może wynikać z ich
    luźniejszego podejścia, a tu widzę sprzeciw. Czyżby Olin stał się szurem
    i zaczął twierdzić, że to szczepionka powoduje, że częściej mają
    dodatkowy wynik (pomimo, że są rzadziej testowani)?

    --
    http://zrzeda.pl