  • Data: 2022-02-03 10:39:16
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Feb 2022 18:55:26 +0100, Shrek napisał(a):

    > To weź szkiełko i spojrzyj okiem na dane.

    Istnieją dane, jaki procent zaszczepionych i nieszczepionych chodzi bez
    masek i zaraża?
    Twierdzisz, że szczepieni bardziej beztroscy, ale na jakiej podstawie, poza
    własnym przekonaniem?

    IyuNiV-0oVboBgS11XE1/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    > A porównałeś te zgony z tamta grafiką?

    Nie bardzo rozumiem, jak to porównywać, bo grafika dotyczyła IV fali, a ja
    zajmowałem się zgonami do końca 2020.

    Mogę za to policzyć współczynniki korelacji zgony vs % szczepionych dla
    danych z grafiki, tylko trzeba kogoś sumiennego, żeby je wklepał do
    tabelki, a ja zajmę się resztą. Na pewno pali Cię ciekawość, więc chętnie
    to zrobisz w kolumnach B i C. Ja zajmę się resztą.
    Mamy już dane o PBK, więc łatwo będzie sprawdzić, jak korelują się zgony z
    PKB i czy lepiej niż ze szczepieniami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek