  • 1. Data: 2002-03-01 08:07:56
    Temat: Kopie faktur
    Od: Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl>

    Mam pytanie: czy istnieja jakies przepisy dotyczace wydawania kopi
    faktur?
    czy firma ma prawo odmowic jej wydania?
    kasia

  • 2. Data: 2002-03-01 08:30:50
    Temat: Re: Kopie faktur
    Od: "Bogart" <k...@g...com.pl>

    chyba nie chodzi ci o kopie faktury, bo ta zostaje u sprzedawcy.
    prawdopodobnie chodzi o duplikat faktury. duplikaty wystawiane
    powinny być wyłącznie na podstawie pisemnej prośby.
    ale wystawione zostać _muszą_.

  • 3. Data: 2002-03-01 08:45:35
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Bogart" <k...@g...com.pl> wrote:
    > chyba nie chodzi ci o kopie faktury, bo ta zostaje u sprzedawcy.
    > prawdopodobnie chodzi o duplikat faktury. duplikaty wystawiane
    > powinny być wyłącznie na podstawie pisemnej prośby.

    Nigdzie nie ma mowy o formie pisemnej tej prośby.

    > ale wystawione zostać _muszą_.

    Niektórzy nawet biorą za to opłatę.

  • 4. Data: 2002-03-01 09:08:15
    Od: Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl>

    Ale czy istnieje jakis przepis, ze musza taki duplikat wydac?

  • 5. Data: 2002-03-01 09:35:21
    Od: "Bogart" <k...@g...com.pl>

    > Nigdzie nie ma mowy o formie pisemnej tej prośby.
    racja- nie ma. ja dysponuje jedynie interpretacja
    mojego urzedu skarbowego, ktora mowi, ze "powinny"

    > Niektórzy nawet biorą za to opłatę.
    naprawde? wyjatkowy brak zrozumienia klienta.
    ja bym z takimi nie handlowal.

  • 6. Data: 2002-03-01 09:57:53
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pw.edu.pl...
    > Ale czy istnieje jakis przepis, ze musza taki duplikat wydac?

    Ustawa o VAT.

    Karol

  • 7. Data: 2002-03-01 12:02:27
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote:

    > Użytkownik Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:3...@e...pw.edu.pl...
    > >

    > Ustawa o VAT.
    >
    > Karol

    Ustawa niezupełnie. Przepisy odnośnie wystawiania faktur
    (w tym duplikatów) są w RMF z 22.12.99

  • 8. Data: 2002-03-01 12:23:55
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Cezary Farynowski <c...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5nqkc$5jc$...@n...tpi.pl...

    > dyskusyjnych

    > Ustawa niezupełnie. Przepisy odnośnie wystawiania faktur
    > (w tym duplikatów) są w RMF z 22.12.99

    Niech bedzie. To byl skrot myslowy.
    I tak na dniach nie bedzie juz rozporzadzen.

    Karol

  • 9. Data: 2002-03-01 22:02:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Mar 2002 10:35:21 +0100, "Bogart" <k...@g...com.pl>
    wrote:

    >naprawde? wyjatkowy brak zrozumienia klienta.
    >ja bym z takimi nie handlowal.

    Zależy. Można to wykorzystywać do pewnych nadużyć i ja bym kasował za
    nagminne prośby...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)