  • 1. Data: 2002-02-28 22:56:42
    Temat: Sprzedaż zadłużonej spółki z o.o CIEKAWOSTKA...
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Witam.
    Ostatnio bardzo popularne w naszym kraju stało się pozbywanie
    odpowiedzialności przed płaceniem poprzez sprzedaż udziałów w spółce z o.o.
    Po takiej transakcji poprzedzonej wizytą u notariusza zostaje odwołany stary
    zarząd a powołany nowy, który piastuje ten chlubny urząd przez parę tygodni
    po czym znika.Nikt nic nie wie. Majątku firma nie ma a prezes jest nie
    uchwytny. i teraz pytanie: co można zrobić poprzedniemu zarządowi skoro do
    dokumentów nie można też się dobrać? Ot ciekawostka z życia...

  • 2. Data: 2002-02-28 23:40:12
    Temat: Re: Sprzedaż zadłużonej spółki z o.o CIEKAWOSTKA...
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik muniek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5mebn$oue$...@s...futuro.pl...
> [...]
    > po czym znika.Nikt nic nie wie. Majątku firma nie ma a prezes jest nie
    > uchwytny. i teraz pytanie: co można zrobić poprzedniemu zarządowi

    przestępstwo, np wyzbycie się majątku Spółki, aby uniknąć płacenia długów

    > skoro do dokumentów nie można też się dobrać? Ot ciekawostka z życia...
    Spółki
    powinny tam być dane o nowych członkach Zarządu, także ich adresy.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-03-01 15:28:14
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > przestępstwo, np wyzbycie się majątku Spółki, aby uniknąć płacenia długów

    Nie można bo stary zarząd przekazał na papierze cały majątek.

    > Spółki
    > powinny tam być dane o nowych członkach Zarządu, także ich adresy.

    Wszystko się zgadza a co jeśli nowy prezes się ukrywa ew.jest na łożu
    śmierći.
    Dziwi mnie że dyskusja się nie podniosła bo ja rejestruje ok 2-3 takich
    transakcji w miejscu zamieszkania.I co dziwne żadnej kancelarii nie udało
    się ruszyć starego zarządu...
    Czekam na odpowiedz...

  • 4. Data: 2002-03-01 21:52:09
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik muniek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5o8f2$ng$...@s...futuro.pl...

> [...]

    > Dziwi mnie że dyskusja się nie podniosła bo ja rejestruje ok 2-3 takich
    > transakcji w miejscu zamieszkania.I co dziwne żadnej kancelarii nie udało

    gazety!

    > Czekam na odpowiedz...
    >
    > Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 5. Data: 2002-03-04 19:23:42
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > długów

    uściślić
    > proszę!

    Poprzedni zarząd przypuszczalnie sprzedał prywatnie majątek firmy (między
    innymi sprzęt będący leasingu)
    a zapytany co się z tym sprzętem dzieje odpowiada że przekazał obecnemu
    zarządowi.

    > życia...
    adresy.

    A jeśli umowe sprzedaży udziałów zrobili na fikcyjny dowód.

    Pozdrawiam
    muniek

  • 6. Data: 2002-03-04 19:39:14
    Od: "muniek" <t...@w...pl>