  • 1. Data: 2002-02-28 23:14:49
    Temat: Prawa altorskie - pytanie
    Od: "Zoran" <d...@s...pl>

    Witam
    Wymyslilem pewna gre z nagrodami.
    Jak taki pomysl zabespieczyc przed innymi, ktorzy mogliby to zkopiowac?
    Jaka forme zabespieczenia mozna wykorzystac , oprucz patentu?
    Za odpowiedzi wielkie dzieki
    Zoran
    d...@s...pl

  • 2. Data: 2002-03-01 10:15:20
    Temat: Re: Prawa altorskie - pytanie
    Od: "Sorfi" <a...@u...home.se>

    najpierw przed gra kup sobie slownik ortograficzny jako nagrode dla ciebie
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-01 12:19:10
    Temat: Odp: Prawa altorskie - pytanie
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > Jak taki pomysl zabespieczyc przed innymi, ktorzy mogliby to zkopiowac?
    > Jaka forme zabespieczenia mozna wykorzystac , oprucz patentu?

    i najpierw sprawdź czy taka gra już nie istnieje.
    Gier z nagrodami jest sporo

  • 4. Data: 2002-03-01 15:02:05
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, Zoran wrote:

    > Witam
    > Wymyslilem pewna gre z nagrodami.

    W sensie konkursu takiego jak idiotele? To nie jest przedmiot prawa
    autorskiego.

    > Jak taki pomysl zabespieczyc przed innymi, ktorzy mogliby to zkopiowac?
    > Jaka forme zabespieczenia mozna wykorzystac , oprucz patentu?

    AFAIR to nie jestem pewien czy można to opatentować (grę planszową,
    karciankę - zapewne, ale konkurs?)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-03-01 17:00:29
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    > i najpierw sprawdź czy taka gra już nie istnieje.
    > Gier z nagrodami jest sporo

    Racja.
    Poza tym prawa autorskie przysługują Ci niezależnie od tego czy swoje dzieło
    gdzieś zarejestrujesz, czy opublikujesz. Ale jak bez tego udowodnić póżniej
    ze byles pierwszy ? :) Radze więc postarac sie o publikacje czeos na temat
    gry np. w jakiejs lokalnej gazecie. Bo pod ochrone patentowa jak napisal
    Gwidon S. Naskrent to raczej nie podlega, a nawet jakby to poniesiesz
    napewno wieksze koszty.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-03-01 19:22:57
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, Embyrys wrote:

> [...]
    > ze byles pierwszy ? :) Radze więc postarac sie o publikacje czeos na temat

    Np. poprzez domniemanie autorstwa (art. 8 Ustawy)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.