  • 11. Data: 2007-07-08 21:40:47
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > czyli nie ma zadnych negatywnych skutków odmówienia dmuchania, poza tym ze
    > zostane odwieziony na badanie krwii?

    Pokrycie kosztow badania krwi. Zalicza sie to do kosztow postepowania na
    normalnych zasadach.

    Cezar

  • 12. Data: 2007-07-08 22:32:15
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-07-2007 o 22:44:02 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tak

    Tylko co dalej? Zgodnie z PoRD wynik z alkomatu uznaje sie za "prawidlowy"
    a nie ten z badania krwi.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-07-08 22:46:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > Tylko co dalej? Zgodnie z PoRD wynik z alkomatu uznaje sie za
    > "prawidlowy" a nie ten z badania krwi.

    To już sprawa sądu. Ale przy wyniku 0,2, po uwzględnieniu możliwych błędów
    urządzenia nie ma pewności, czy badany ma powyżej czy poniżej 0,2.

  • 14. Data: 2007-07-08 23:16:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.07.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > To już sprawa sądu. Ale przy wyniku 0,2, po uwzględnieniu możliwych błędów
    > urządzenia nie ma pewności, czy badany ma powyżej czy poniżej 0,2.

    Hmm, a może to 0.20 jest już po uwzględnieniu (przykładowo 0.25 +/-0.05),
    czy nie stosuje się raczej takiej praktyki?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-07-09 00:06:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pokrycie kosztow badania krwi. Zalicza sie to do kosztow postepowania
    > na normalnych zasadach.

    nawet w przypadku wskazania 0,0?

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 16. Data: 2007-07-09 07:29:55
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Tylko co dalej? Zgodnie z PoRD wynik z alkomatu uznaje sie za
    > "prawidlowy" a nie ten z badania krwi.

    Czyli po wypiciu piwa do obiadu, w razie kontroli nie zgodzic sie na
    alkomat, tylko od razu na krew ?

  • 17. Data: 2007-07-09 07:48:58
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-07-2007 o 01:16:43 Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    napisał(a):

    > Hmm, a może to 0.20 jest już po uwzględnieniu (przykładowo 0.25 +/-0.05),
    > czy nie stosuje się raczej takiej praktyki?

    Jesli dobrze pamietam to normy dotyczace alkomatow w tym zakresie pomiaru
    sa bardzo restrykcyjne. Albo inaczej - alkomaty w tym zakresie sa bardziej
    precyzyjne niz przewiduje to ustawa (a wlasciwe to rozporzadzenie). Byloby
    to 0.200 +/- 0.001, przy czym np. dopuszczalny jest blad w granicach +/-
    0.02.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 18. Data: 2007-07-09 09:13:14
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Domniemanie ze popelniles zbrodnie nawet jak jej nie popelniles?
    Chyba cos sie mocno pozmienialo w tym kraju.

  • 19. Data: 2007-07-09 12:10:30
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jul 9, 11:13 am, "AdamW" <A...@h...com> wrote:
    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:f6rl93$nle$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Domniemanie ze popelniles zbrodnie nawet jak jej nie popelniles?
    > Chyba cos sie mocno pozmienialo w tym kraju.

    Spokojnie jak potracisz i uciekniesz to tez jestes pod wplywem. Tak
    ustalili ze ludzie trzezwi z miejsc wypadku ine uciekaja. Ot morderca
    i pijak. Swoją droga, jesli sa przeprowadzone dwa badania na zawartosc
    (a sa w przypadku wykrycia) to zawsze bierze sie pod uwage ta druga
    (bo jesli sie zmniejszylo to znaczy że rzeczywisice tego adasia czy
    ikara sie zjadlo godzien temu) a jesli zwiekszylo to znaczy ze wieksza
    ilosc alkoholu wlasnie zostala przefiltrowana.

  • 20. Data: 2007-07-09 12:51:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Spokojnie jak potracisz i uciekniesz to tez jestes pod wplywem. Tak
    > ustalili ze ludzie trzezwi z miejsc wypadku ine uciekaja. Ot morderca
    > i pijak.

    i zlodziej!
    BTW kilkanascie postow i wlasciwie konkrtnej odpowiedzi na pytanie z
    pierwszego postu nie ma...

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"