  • 1. Data: 2004-02-17 12:28:56
    Temat: Kontrola policji
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Jest taka sytuacja stoi sobie 3 znajomych i podchodzi patrol policji. Kaza
    sie wylegitymowac, a nastepnie wyciagac wszystko z kieszeni i obmacuja. Czy
    moga przeszukiwac bez sporzadzenia protokolu przeszukania?

    --
    HASAN_SAS

    Nasz Wałbrzych - niezależny portal miejski
    http://www.nasz.walbrzych.pl

    e-mail: bobek(M.a.L.p.A)nasz.walbrzych.pl
    tel.: 0-508-78-14-18
    GG: 1806300

  • 2. Data: 2004-02-17 12:45:06
    Temat: Re: Kontrola policji
    Od: "kyhu" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    Czy
    > moga przeszukiwac bez sporzadzenia protokolu przeszukania?

    To nie przeszukanie ,a kontrola osobista

  • 3. Data: 2004-02-17 12:46:03
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    > Czy
    >
    > To nie przeszukanie ,a kontrola osobista

    To moga zrobic taka kontrole?

  • 4. Data: 2004-02-17 13:25:46
    Od: "Argon" <a...@a...net>

    > To moga zrobic taka kontrole?

    Moga, jesli zachodza podejrzenia, ze mozecie miec jakies przedmioty zwiazane
    z przestepstwem itp. A podejrzenia moga miec wyssane z palca..

  • 5. Data: 2004-02-17 14:40:32
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c0t4q3$1cq3$1@mamut.aster.pl>, Argon wrote:

    > Moga, jesli zachodza podejrzenia, ze mozecie miec jakies przedmioty zwiazane
    > z przestepstwem itp. A podejrzenia moga miec wyssane z palca..

    Ale protokół muszą spisać - tak jest w przypadku przeszukania, nie wiem,
    jak w przypadku kontroli osobistej, ale pewnie tak samo, bo dlaczego
    miałoby być inaczej?
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2004-02-17 19:32:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Ale protokół muszą spisać - tak jest w przypadku przeszukania, nie wiem,
    > jak w przypadku kontroli osobistej, ale pewnie tak samo, bo dlaczego
    > miałoby być inaczej?

    Mają obowiązek sporządzić protokół tylko na żądanie przeszukiwanych. Jak
    nie żądali, to nie sporządzili. Wynika to z Rozporządzenia.

  • 7. Data: 2004-02-17 19:40:07
    Od: "Rysiek" <r...@i...pl>

    > Ale protokół muszą spisać - tak jest w przypadku przeszukania, nie wiem,
    > jak w przypadku kontroli osobistej, ale pewnie tak samo, bo dlaczego
    > miałoby być inaczej?

    Muszą sporządzić protokół "kontoli osobistej, przejrzenia bagażu.." - ale na
    wyraźne żądanie kontrolowanego.
    Rysiek

  • 8. Data: 2004-02-17 21:28:52
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c0tqqr$2vj$1@nemesis.news.tpi.pl>, Rysiek wrote:

    > Muszą sporządzić protokół "kontoli osobistej, przejrzenia bagażu.." - ale na
    > wyraźne żądanie kontrolowanego.

    No właśnie. Ja zawsze, kiedy mnie przeszukują (a nie popełniam przestępstw,
    nie chodzę w dresach, nie chodze na mecze piłki nożnej etc.), chcę spisania
    protokołu. Może dzięki temu odechce im się trzepać kieszenie normalnych
    ludzi, a zaczną szukać przestępców. Bo przecież oczywistym jest, że lepiej
    jest przeszukiwać
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 9. Data: 2004-02-18 01:52:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <s...@s...zagle.org.pl>, Samotnik wrote:

> [...]
    > ludzi, a zaczną szukać przestępców. Bo przecież oczywistym jest, że lepiej

    ...uj, coś mi się urwało i nawet nie zauważyłem. ;)

    ...lepiej jest przeszukiwać niegroźnych ludzi, niż ryzykować zatargi z
    poważniejszymi 'panami'.

    Chociaż może źle robię w kontekście powyższego, bo protokół spisuje się
    długo, a zatem tylko im pomagam, bo mogą się zająć prostą czynnością
    wypisywania kartki papieru... ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 10. Data: 2004-02-21 17:00:44
    Od: "Adams" <A...@w...pl>

> [...]
    >protokołu. Może dzięki temu odechce im się trzepać kieszenie normalnych

    No jasne... Każdy "nie przestępca" ma napisane na czole "uczciwy"...

    --
    Pozdrawiam: