  • 1. Data: 2004-02-17 11:56:31
    Temat: Jak się zabezpieczyć ? Ważne i pilne.
    Od: "Louis" <r...@y...com>

    Witam.
    Mam pewien problem.
    Otóż, jestem autorem scenariusza do pewnego programu telewizyjnego.
    Jest też firma ( producent takich programów ), który jest zainteresowany
    moim scenariuszem i prosi o przekazanie większej ilości informacji na ten
    temat.
    Jak się mogę zabezpieczyć, żeby po przekazaniu tych informacji nie zostać
    "z rękę w nocniku".
    Może być sytuacja, że ja przekaże informacje a producent zrobi ten program i
    jak ja mam wtedy udowodnić, że to był mój pomysł.
    Za wszelkie rady z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Ryszard

  • 2. Data: 2004-02-17 16:41:19
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć ? Ważne i pilne.
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>

    Użytkownik "Louis" <r...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może być sytuacja, że ja przekaże informacje a producent zrobi ten program
    > jak ja mam wtedy udowodnić, że to był mój pomysł.

    isc do notariusza i zlozyc u niego z potwierdzeniem daty projekt programu,
    oczywiscie zanim
    go przeslesz do tej firmy..

    pozdrawiam
    --
    mihau

  • 3. Data: 2004-02-18 05:54:12
    Temat: Odp: Jak się zabezpieczyć ? Ważne i pilne.
    Od: "Louis" <r...@y...com>

    > isc do notariusza i zlozyc u niego z potwierdzeniem daty projekt programu,
> [...]
    Dzieki za info.
    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 4. Data: 2004-02-18 16:28:22
    Od: root <r...@o...NOSPAM.pl>

    > Może być sytuacja, że ja przekaże informacje a producent zrobi ten program i
    > jak ja mam wtedy udowodnić, że to był mój pomysł.

    Ja to jeszcze oprocz notariusza, wsadzilbym wszystko do koperty, poszedl
    na poczte, kazal pani wszystko ladnie okleic i ostemplowac i wyslal
    poleconym do siebie. Oczywiscie list odebrac i nie otwierac.

    pozdrawiam
    root