  • 1. Data: 2004-01-05 11:01:32
    Temat: Koniec DG a zasiłek dla bezrobotnych ?
    Od: "karol" <a...@m...pl>

    Witam.
    Sytuacja wygląda następująco, od ok. 2 lat prowadzę DG, początkowo do 31
    marca 2003 byłem zatrudniony na umowę o pracę (pełny etat, ponad trzy lata)
    dlatego też opłacałem z tytułu DG tylko zdrowotne. Od 1 kwietnia straciłem
    pracę i byłem zmuszony opłacać pełne składki do ZUS. Czy jeśli teraz
    zlikwiduję dziłalność, moge ubiegać się o zasiłek dla bezrobotnych?

    Z góry dziekuję za informację.

  • 2. Data: 2004-01-06 00:43:32
    Temat: Re: Koniec DG a zasiłek dla bezrobotnych ?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    Tak - należy się zasiłek, ale musisz zlikwidować działalność;
    samo zawieszenie nie wystarczy.

    Musisz mieć zaświadczenie z ZUSu o okresie składkowym
    i papierek z KRS lub twojego Urzędu Miasta o zlikwidowaniu działalności.

    Yonnie