  • Data: 2004-11-11 09:50:44
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > W Japonii owszem, po doktoracie miałem już trochę więcej pieniążków i stać
    > mnie było na przeloty co rok aby odwiedzić rodzinę, ale wciąż nie było mnie
    > stać na to, aby mieszkać jak człowiek z rodziną, z dziećmi.

    Szanowny Panie PhD, _pieniążki_ to od Prof. Pieniążka, czy od grzybów???

    > Pan Giertych jak zacznie rządzić to napewno pójdziemy z torbami.
    >
    > Być może, że mówi coś innego a kiedyś zrobi inaczej, ale nie ma podstaw aby
    > tak uważać. Poza tym to co robi już teraz świadczy o nim bardzo pozytywnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Bardzo pozytywnie świadczy _powołanie_ do życia organizacji Młodzież
    Wszechpolska jako żywo nawiazującej do tradycji niemieckich z lat 30-tych
    ubiegłego wieku...:(

    Opierac sie tylko na _byc może_, dosyc ryzykowna przesłanka, a gdyby Pan był
    uprzejmy posłużyć sie przykładem _co robi już teraz_ p. Giertych, byłabym
    niezmiernie wdzięczna.

    pozdrawiam
    Hajenus