  • Data: 2004-11-11 10:13:13
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cmvahf$ks2$1@korweta.task.gda.pl...
    > On 11/10/2004 10:24 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Sieć to świetna zabawa - chcesz pobawić się, to fajnie - ale po co zaraz
    > tak się nadymać, szukac zaczepki i obrażać?

    Jak na razie to ja jestem zaczepiany i obrażany w tej grupie.

    > Są producenci wirusów programowych, umieszczający je w sieci - chociaz
    > nikt na dobra sprawe nie wie po co - może ich autorzy byli bici w
    > dzieciństwie i szukają zemsty na społeczeństwie - nie wiem - podobnie
    > jak nie wiem, w jakim celu Ty wysyłasz "intelektualne" wirusy - jaki cel
    > chcesz osiągnąć?

    Znów mnie Pan obraża traktując moje swobodne wypowiedzi na forum dyskusyjnym
    jako "intelektualne wirusy". Prowokuje mnie Pan jak inni tutaj.

    > A Twój cel jaki jest? Może go ujawnisz w 1-2 prostych zdaniach, to nie
    > będziemy się meczyć?

    Chciałbym aby Polska była krajem, w którym przyjemnie jest mieszkać i
    pracować.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.