  • Data: 2004-05-01 21:43:20
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 May 2004, Tristan Alder wrote:

    >+ W odpowiedzi na pismo z dnia sob 1. maja 2004 18:10 opublikowane na
    >+ pl.soc.prawo podpisane Grzegorz:
    [...]
    >+ > Kiedys dawno tez tak myslelem. Podalem i juz nie otrzymalem z powrotem.
    >+ > Kanar stwierdzil, ze falszywa.
    >+
    >+ i? ZTCW to powinien wezwać policję.

    Daj się namówić na poszukanie tego opisu.
    Ja wiem że to promil zdarzeń: ale zdarza się. I jak dla mnie mogłoby
    istnieć "podawanie legitymacji" pod dość standardowym (jak dla mnie :>)
    warunkiem: *realnego* odszkodowania jeśli pasażer jest poszkodowany :]

    [...]
    >+ Eee... Wiesz, to tak jak z kartami płaticzymi. Narzekamy i narzekamy, że
    >+ w sklepach się im przyglądają jak kradzionym...

    Nie przyglądają się. Już pisałem co uważam o kartach, a raczej
    kupowaniu na karty (i "dawaniu do przeciągnięcia" i popisaliśmy sobie
    na niniejszej grupie AFAIR ;)

    pozdrowienia, Gotfryd