  • Data: 2004-05-01 21:37:50
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c711li$4mj$8@serwus.bnet.pl...

    > Wysiadasz w biegu?

    Nie ma zasiegu.

    > BTW: Na intercity przysługują zniżki?

    Przeciez pisalem, ze to bylo lata temu.

    > A zgadzał się?

    A nie zgadzal sie, bo jak zobaczylem z jaka panika pani przeciaga moja karte
    przez POSa zerkajac na mnie spode lba to postanowilem sie zabawic. :->

    > a) nie wiem czy tak wolno

    W krajach gdzie cywilizacja zaczela sie wieki pozniej niz w Polsce tak sie
    czesto robi. W kazdym banku udziela Ci takiej rady. Robi sie tak miedzy
    innymi po to, aby potencjalny zlodziej nie mial Twojego wzoru podpisu
    podanego 'na talerzu'.

    > b) z czym ma sprawdzić

    DO, PJ, Legitymacja SLD, cokolwiek ze zdjeciem.

    > c) jak nie zagląda na tył to mogę tam nawet umieścić ,,jestem złodziej'' i
    > wiele to nie zmieni.

    Ja sie nie martwie, bo nie odpowiadam za transakcje, ktorych nie
    autoryzowalem. Predzej czy pozniej, jak Polska wejdzie do Europy, tez pojawi
    sie taka usluga.

    --
    Grzegorz

    Conference Room: A place where everybody talks, nobody listens & everybody
    disagrees later on.