  • Data: 2002-08-04 11:59:43
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Aug 2002 13:25:14 +0200, "Bajt" <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Najwazniejsze jednak co chcialbym wiedziec - co moze teraz zrobic ten
    >niedobry pan ?

    Oprócz tego, że Cię nastraszy to niewiele zrobi. Tak w ogóle to
    zajęliby się ściganiem przestępców, morderców i zabójców (również tych
    co zabijają 1 tonowym złomem na kółkach) a nie ścigali ludzi, którzy
    nic nikomu nie zrobili :-) Dochodzimy w tym kraju do takich paranoi,
    że poważnym wykroczeniem karanym mandatem jest jazda bez zapiętych
    pasów bezpieczeństwa (sam nie wiem czy więcej ludzi umiera z powodu
    ich nie zapięcia, czy z powodu usmażenia się w płonącym aucie z
    zapiętymi pasami; no i co jest gorsze, umrzeć z powodu rozwalenia
    sobie głowy o przednią szybę, czy żywcem w płomieniach).

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org