  • Data: 2015-08-25 16:18:16
    Temat: Re: Kolizja drogowa - czy może nie być sprawcy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Teraz pytanie - jeśli wyrok się uprawomocni, to czy mogę złożyć
    >wniosek o odszkodowanie za te rysy, na mojej karoserii z polisy
    >drugiego kierowcy? Jeśli tak, to dostanę odszkodowanie bez dalszych
    >ceregieli, czy też sprawa zacznie się od nowa? Sąd nie uznał przecież
    >drugiego kierującego sprawcą, a jedynie mnie uniewinnił.

    Otoz to.
    Wniosek zlozyc mozesz, kto wie jak to sie dalej potoczy.
    Ubezpieczyciel pewnie odmowi, no bo jego klienta winnym nie uznano.

    Kolizja drogowa bez sprawcy - rzadki przypadek, ale zdarzyc sie moze.
    Tzn tak, ze obaj maja argumenty i obu sad uniewinni, a nie, ze jednego
    sie oskarzyc nie chcialo.
    Ot powiedzmy - znak ukradli chuligani, jeden uwazal ze ma
    pierwszenstwo, drugi tez.

    Nie wiem - czy wtedy OC nie wyplaci na zasadzie ryzyka ?
    Ale to moze byc obustronnie i mozesz znizke stracic ...

    J.