  • Data: 2013-09-22 16:10:27
    Temat: Re: Kolejny amber gold?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-22 15:19, TOMASZEK pisze:
    > http://crezeus.pl/ - znalazłem ulotkę z tym adresem w skrzynce
    > pocztowej. Co o tym myślicie? Mi to wygląda na kolejny amber gold...
    > Spotkał się ktoś z tymi jegomościami?

    Nie. To po prostu od początku jawna, zwykła piramida bez jakiegokolwiek
    owijania w bawełnę. Nawet się nie silą na jakiekolwiek złudzenie
    "gwarancji".

    Pierwszy raz czegoś takiego doświadczyłem w 1961r, a list (tekst na
    widokówce) zaczynał się "wyślij na pierwszy adres widokówkę, po czym
    przepisz listę...". Wtedy, to pewno Poczta wymyśliła i napędzała...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.