  • Data: 2013-09-22 16:41:24
    Temat: Re: Kolejny amber gold?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-22, TOMASZEK <t...@f...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jak rozumiem w tym kraju tak można.

    Ale co konkretnie "tak można"? Ja jestem zwolennikiem zasady "chcącemu nie dzieje
    się krzywda", o ile oczywiście druga strona gra fair i uprzedza o ryzyku.

    > Firma ma NIP, REGON, wpis w KRS więc chyba istnieje ( chociaż na stronie
    > jest adres Al. Jana Pawła II 27 - Warszawa, a na ulotce jest inny ( ul.
    > Biały kamień 5, też Warszawa ) Pewnie podpisuje się jakąś umowę i potem
    > co? Znikają z kasą i nic im nie można zrobić? ;)

    Z tego co wyczytałem z regulaminu, domyślam się że pierwsza wpłata
    (12%) idzie na konto firmy, a kolejne już między "użytkownikami"
    portalu. W samym regulaminie nazywają to "darowizny", co jest dość
    sprytne. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl