    From: "wm" <i...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks rodzinny - pilne!
    Date: Wed, 16 Jan 2002 12:08:49 +0100

    > *** na jakiej podstawie ???

    No wlasnie. Kurator powiedzial, ze sadu nie interesuja nasze sprawy i wazne
    jest jedynie dobro dzieci. Tez bylam zaskoczona, bo dokladnych przepisow na
    ten temat nie ma. Rozumiem, ze powinnam wykazac, ze te kontakty nie beda
    sluzyly temu dobru? Historia raczej to potwierdza.

    > *** Przy analizie wpływu poszczególnych członków rodziny na rozwój
    dziecka,
    > rozważając wszelkie aspekty wychowawcze pod kątem dobra dziecka,
    > przygotowanie pedagogiczne i analiza procesu wychowawczego będzie miało tu
    > wielkie znaczenie.

    Zgadzam sie, zwlaszcza jesli rodzice dzieci sa notorycznie lzeni przez
    babcie. Moze nie bedzie przy nich "rzucac miesem" - choc i to mialo miejsce
    nie raz - ale na pewno moze saczyc jad. To na pewno nie wplynie pozytywnie
    na dzieci.

    >Orzeczenie w sprawie ewentualnego "zasądzenia" prawa
    > widzenia, nie jest zwyczajną analizą warunków formalnych, tu trzeba trochę
    > pomyśleć i mieć do tego odpowiednie przygotowanie.

    Czy sad z automatu moze zasadzic badanie sprawy przez jakis osrodek lub
    poradnie? Czy ja mam o to zlozyc wniosek?

    Pozdrawiam obu Panow
    R.