  • 1. Data: 2005-06-16 10:41:43
    Temat: Kodeks pracy_zatrudnienie na stale
    Od: "travis" <d...@e...pg.gda.pl>

    Witam,
    Czy trzecia kolejna umowa o prace na czas okreslony
    automatycznie staje sie umowa na czas nieokreslony ?
    Nie wszystkie umowy byly zawierane w okresie obowiazujacego
    obecnie kodeksu pracy.
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2005-06-16 12:45:20
    Temat: Re: Kodeks pracy_zatrudnienie na stale
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    travis napisał(a):

    > Nie wszystkie umowy byly zawierane w okresie obowiazujacego
    > obecnie kodeksu pracy.

    Obecny kodeks pracy obowiązuje od 1975 roku - więc coś mi się nie chcę w
    to wierzyć. ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-16 12:53:54
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 16 Jun 2005 12:41:43 +0200, na pl.soc.prawo, travis napisał(a):

    > Nie wszystkie umowy byly zawierane w okresie obowiazujacego
    > obecnie kodeksu pracy.

    no więc chyba nie, ale jak nie wpiszesz dat to się niczego nie dowiesz, a i
    jeszcze dokładne nazwy tych umów.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2005-06-16 16:47:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Obecny kodeks pracy obowiązuje od 1975 roku - więc coś mi się nie chcę w
    > to wierzyć. ;)

    A ja myslalem, ze ostatnia nowelizacja byla niedawno - za wejscia do Unii. O
    jaki ja glupi....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-06-16 17:05:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > A ja myslalem, ze ostatnia nowelizacja byla niedawno - za wejscia do
    > Unii. O jaki ja glupi....

    Głupi, głupi bo nie odróżniasz nowelizacji ustawy od samej ustawy.
    Nowelizacje dotyczą cały czas jednego aktu prawnego - cały czas
    obowiązuje kodeks pracy ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku. Weź sobie
    dowolny tekst jednolity z dowolnymi nowelizacjami i zerknij na tytuł.

  • 6. Data: 2005-06-16 17:34:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "travis" <d...@e...pg.gda.pl> naskrobał/a w

    > Witam,
    > Czy trzecia kolejna umowa o prace na czas okreslony
    > automatycznie staje sie umowa na czas nieokreslony?

    Tak.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Chrzanic sygnaturki !!!!

  • 7. Data: 2005-06-16 17:44:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > kodeks pracy ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku. Weź sobie dowolny tekst
    > jednolity z dowolnymi nowelizacjami i zerknij na tytuł.

    To ty chyba nie zauwazyles, ze inkryminowany przepis o 3 zatrudnieniu
    widnieje jak slusznie sformulowal travis w "w okresie obowiazujacego obecnie
    kodeksu pracy.". Kodeks w brzmieniu z 75 roku ma sie nijak do problemu,
    wiec nie wymadrzaj sie.

    Niestety travis OBIE umowy na czas okreslony musialy miec miejsce po 1 maja
    2004 aby 3 byla automatycznie na nieokreslony. Dlugie te umowy ci pracodawca
    zlosliwie zaproponowal.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-06-16 17:45:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "travis" <d...@e...pg.gda.pl> naskrobał/a w

    > Tak.

    Nie. Cezura jest 1 maja 2004.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-06-16 18:14:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> naskrobał/a w

    > Nie. Cezura jest 1 maja 2004.

    Zakładam, że tą trzecią zawarł/zawrze teraz, a nie 1 maja 2004 roku.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.

  • 10. Data: 2005-06-16 20:18:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

> [...]
    > widnieje jak slusznie sformulowal travis w "w okresie obowiazujacego
    > obecnie kodeksu pracy.". Kodeks w brzmieniu z 75 roku ma sie nijak do

    Może się wymądrzam, ale nijak nie rozumiem twojej wypowiedzi.