  • Data: 2011-06-27 16:44:59
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: "Rowerex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > To i tak lepiej, jakby się miała kończyć stromymi schodami.

    Wreszcie ktoś zauważył, że każda DDR gdzieś się _musi_skończyć_ oraz gdzieś
    się _musi_zacząć_. W obu przypadkach wiąże się to z koniecznością zjazdu na
    jezdnię.

    Jazda po DDR jest bezpieczna, ale zjazd z DDR lub wjazd na DDR stwarza
    zagrożenie znacznie większe, niż olanie DDR i jazda po jezdni.

    Myślicie, że fajnie jest przeprawiać się na drugą stronę ruchliwej jezdni w
    czasie szczytu komunikacyjnego, gdy znienacka pojawia się znak B9 (u mnie B9
    stoją co 100m), a DDR znajduje się _tylko_ po drugiej stronie jezdni, nie ma
    żadnych przejazdów dla rowerów, DDR biegnie przez 2km, po czym się kończy i
    znów trzeba przeprawiać się na drugą stronę jezdni, oczywiście bez żadnego
    przejazdu dla rowerów, przeprawiać się najlepiej prowadząc rower, sprintem na
    drugą stronę, bo czasem na jezdni jest "podwójna ciągła"...

    Pozdr-
    -Rowerex